Delfi.lt/M360 rašo: „Mantas Velykis: kartais nereikia išsigąsti pirmųjų neigiamų reakcijų į kampaniją“
Baltijos šalių rinkodaros, reklamos, dizaino, komunikacijos apdovanojimuose „BalticBest“ agentūra „McCann Vilnius“ šiais metais buvo įvertinta penkiais apdovanojimais. Rinkodaros efektyvumo kategorijoje bronzą jums pelnė brangiausio kilimėlio kampanija, kurta „Citus“ bendrovei.
Tarp nominantų buvo ir daugiau kampanijų, kurtų nekilnojamojo turto klientams. Kuo jums pavyko išsiskirti?
Kai pradėjome dirbti su „Citus“, labai aiškiai pasisakėme, apie ką šitas prekės ženklas, kad tai nėra tiesiog dar vienas eilinis NT vystytojas. Pamatėme, kad reikia galvoti ne kaip NT įmonei ir atsisakėme visų klišių, visų labradorų, gulinčių prie laiptų, ir panašiai.
Akivaizdu, kad kampanija suveikė ir, manau, kad kliento problemą irgi išsprendėme. Juk „Karaliaučiaus slėnis“, jei neklystu, yra vystomas nuo 2015 metų: tai reiškia, kad etapų buvo daug ir tas, kuris norėjo Pilaitėje gyventi, jau seniai apsigyveno ir ten nusipirko namus. Tad iš naujo šnekėti apie tą patį yra sudėtinga ir neįdomu. Natūraliai reikėjo naujo kampo, o čia tas naujas kampas ir yra. Mes supratome, kad ne tik galime pigiai pagaminti šitą kampaniją, bet ir galime dėl to patraukti dėmesį. Net ir gamybine prasme ji buvo labai efektyvi ir išsisprendė labai daug dalykų. Skaičiuojame, kad išleidome reklamai, berods, 7 procentais mažiau nei įprastai, bet rezultatas buvo didesnis. Tai reiškia, kad drąsesnis, kitoks nei įprastas sprendimas industrijoje veikia. Manau, šitas darbas irgi tik pradeda savo kelionę per festivalius, ir, spėju, kad jam labiau seksis efektyvumo kategorijose. Bet šis apdovanojimas yra labai geras ženklas, kad ir su mažu biudžetu galima galvoti kūrybiškai, tiksliau, su mažu biudžetu to ypač reikia.
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/m360/naujausi-straipsniai/mantas-velykis-kartais-nereikia-issigasti-pirmuju-neigiamu-reakciju-i-kampanija.d?id=82394859.